درد و دل
درد و دل

 

این روزا روزای سختیه . نمیدونم چرا؟ ولی اینقدر داغون و خستم که حس میکنم دیگه توان هیچ کاری رو ندارم.یه جورایی از همه آدما بدم میاد. هیچ وقت هیچ وقت نخواستم دل کسی رو بشکنم اما توی زندگیم خیلی ها دلم رو شکوندن. فکر میکردم میتونم دوباره از نو شروع کنم و به دیگران اعتماد کنم اما تا اومدم این کار رو بکنم نشد یعنی نذاشتن. ای کاش خدا یه نگاهی هم به من بکنه . کاش یه کاری کنه دلم آروم بگیره. افکارم از پریشونی در بیاد . به خدا سخته. این همه درد و رنج تحمل کردم حالا هم پشت سر هم بیان و دلم رو بشکونن. آخه منم آدمم. دل دارم. احساس دارم. زندگی دارم. جدیدا جز مریضی و گریه و درد هیچی از زندگیم نفهمیدم. میخوام همین جا دعا کنم امام زمان ظهور کنه. از ته قلبم این آرزو رو دارم. من کسایی که دلم رو شکستن میسپارم به خدا. معتقدم با ظهور امام زمان تمام دردام حل میشه. به خدا اعتقاد دارم ولی مثل بعضیا جا نماز آب نمیکشم. از ته ته قلبم دوست دارم ای خدا. میدونم شماها هم برای خودتون یه دردایی دارید امیدوارم به حق امام زمان همشون حل بشن.اینا همش یه کوچولو از حرفای دلم بود. اینقدر ریختم تو خودم که دیگه حس میکنم دلم پر شده. راستی من به دلیل درسام دیر به دیر میام آپ می کنم. دیگه به بزرگی خودتون ببخشید. موفق باشید همیشه

 



نظرات شما عزیزان:

اناهیتا
ساعت14:09---13 مهر 1391
اگه خاستی لینکم کنی به اسمooh لینکم کن من بلد نیستم والا لینکت میکردم

اناهیتا
ساعت14:09---13 مهر 1391
اگه خاستی لینکم کنی به اسمooh لینکم کن من بلد نیستم والا لینکت میکردم

اناهیتا
ساعت14:08---13 مهر 1391
اگه خاستی لینکم کنی به اسمooh لینکم کن من بلد نیستم والا لینکت میکردم

اناهیتا
ساعت14:08---13 مهر 1391
اگه خاستی لینکم کنی به اسمooh لینکم کن من بلد نیستم والا لینکت میکردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:10 ] [ maryam ] [ ]