ترک می کنم
ترک می کنم

 

ترک میکنم و تنهایت میگذارم....

تا بیش از این انرژی ات را صرف نکنی برای....

صادقانه دروغ گفتن

خالصانه خیانت کردن

و عاشقانه بی وفایی کردن....

و هر چه بیشتر خودت را از چشمم انداختن...!!!!

و چه حس پوچی بود این که میپنداشتم... لایق اعتمادی...



نظرات شما عزیزان:

ana
ساعت13:00---13 مهر 1391
خیییییلی ممنون

منم حتتتتتتما لینکت میکنم

ممنون که میخوایی لینکم کنی!

با اسم:

ooh

لینکم کن

بازم ممنون

بهم سر بزن


ریحانه
ساعت12:58---13 مهر 1391
وبت خیییییییییلی قشنگه حتتتتتتتتما تو وبم بیا
راستی لینکتم کردم
اخه وبتو خیییییییییلی دوست دارم
راستی خیییییییلی دوست دارم نویسندم بشی اگه دوست داری بگو!
اگر هم وبمو قابل دونستی لینکم کن!


ریحانه
ساعت12:58---13 مهر 1391
وبت خیییییییییلی قشنگه حتتتتتتتتما تو وبم بیا
راستی لینکتم کردم
اخه وبتو خیییییییییلی دوست دارم
راستی خیییییییلی دوست دارم نویسندم بشی اگه دوست داری بگو!
اگر هم وبمو قابل دونستی لینکم کن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, ] [ 23:35 ] [ maryam ] [ ]